2007-07-10

Blaj

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
Nej
Köpt någonting: Hyrt en film.
Sjungit: Big grils don't cry- Fergie
Sagt "Jag Älskar Dig": Nej
Träffat någon ny person: Ja, den trevliga busschauffören.
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Ja
kysst någon: Ja

FÖRSTA:
första bästa kompis:
Hm, vet inte riktigt vem som var min första, men jag har nog känt Jennifer längst så det måste vara hon.
första jobb: Wecall i Sundsvall.
första onlinenick: Haha, NetCoke
första inhandlade skiva: Fniss. Hjalle och Heavy, du vet, de där som sjung låten om Lasse Kroner.
första förälskelse: Hehe, Johan som jag träffade hoss min dagmamma.
första begravning: Farfars äntagligen, var ca 1 år.
första piercing/tatuering: Förutom öronen; naveln.
första kreditkort: Har inget.
första riktiga kärlek: Hur vet man om man är kär på riktigt?
första fiende: Har aldrig haft någon fiende.
första stora resa: Finland, när jag var kanske, 3 månader?

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: Ja, självklart!
Bråkat med ditt husdjur: Hehe, ja.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Ja, många gånger.
Hånglat med en kändis: Definera kändis?

EXTRA STUFF:

Dricker du: Allt från vatten till alkohol.
Vad är du mest rädd för: Att vara ensam.
Vilka kläder sover du i: Stora T-tröjor.
Vart vill du gifta dig: I Rom.
Vem hatar du verkligen: Jag hatar ingen, kanske snarare ogillar.
Varit kär: Jag vet inte.
Kör du bil: Övningskör.
Har du ett jobb: Ja, ett extrajobb som personal shopper på Gap Buster. Hur kul som helst!
Gillar du att ha folk omkring dig: Jag älskar det.
Är du ett hälsofreak: Jag har mina perioder.

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng:
Kate.
Såg dig gråta: Jag kommer inte ihåg, brukar inte vilja gråta inför folk.
Fick dig att gråta: Pappa antagligen.
Du delade en drink med: Fanny.
Du gick på bio med: Malin.
Du gick på stan med: Fanny.
Skällde på dig: Hum, mamma antagligen.

STUFF:
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på:
Ja, gillat någon iaf.
Är du ensam nu: Ja.
Vill du gifta dig: Ja.
Vill du ha barn: Ja.

FAVORIT:
Månad: Oktober.
Sten: Diamanter såklart!

SENASTE:
Låt du hörde: Big girls don't cry- Fergie
Film du såg: Underbara älskade, igår.
Mat du åt: Hämtmat från Asian Wook

No comments: