2007-07-29

Yran

Ja, nu är det över och jag längtar redan till nästa gång. Jag såg min älskade Salem al Fakir, vilken energi! Jag såg Moneybrother och han sjöng min och Johannas låt Joanna. Jag såg Timbuktu och Damn, The Hives, Hammerfall och Anna Ternheim. Fan vad bra alla var!
Jag hat ätit gott, träffat nya människor, träffat människor jag länge velat träffa och träffat människor som definitivt är värdiga att träffa.

På torsdagen gick jag med Mamma, Robin, Patrik och Johanna hängde också med också träffade vi på Emma och Sofie. Fredagen avnjöt jag tillsammans med Johanna och hennes kompisar Michelle, Kalle, Marike och hennes pojkvän. Lördagen var det jag, Johanna och Suzette.

Ja hela yranveckan har varit helt underbar. Jag har sett as bra artister, umgåtts med underbart folk, sett Ewert Ljusberg utklädd till Robin Hood åka linbana över publiken, skrikit Jämtland Jämtland Jämt Och Ständut! Träffat Lasse Åberg, tittat på fyverkerier och insugit underbar atomosfär. Det kan inte vara mer perfekt än så...


P.S. Bilder kommer D.S.

No comments: