2009-07-05

Som en virvelvind

Jädrar vilken rolig kväll jag hade igår! Vi började kvällen med förfest hos några av Lars kompisar där vi blev kvar till ca 22-23. Påvägen in till stan upptäckte jag och Fanny även att det var någon som möjligtiv blivit lite dålig i magen av för mycket alkohol då det låg ett par nerskitna kallingar på trottoaren. Jo men varför inte? Är det festival så är det! Haha.

O'learys tältet var haket för kvällen och en hel del öl blev det. Kanske lite för många eftersom jag lyckades totaldissa stackars Jennifer! (Förlåt gummsan). Jag kände inte alls igen henne utan misstog henne för en annan rosförsäljare som hade gått fram till mig 3 gånger och försökt sälja en till mig. Så hon fick sig en spydig kommentar stackarn osså vandrade jag vidare. TRill och med Fanny såg ju att det var hon! Men efter ett samtal från Jenna där hon frågade varför jag var sån bitch så insåg jag att Fanny nog faktiskt hade rätt! Huvvah.

Men nu tillbaka till något roligare. Herre gud vad jag och Lars åkte karusell. Finns det något bättre än virvelvinden? Nej nej nej. Men däremot vaknade jag imorse med en blåslagen rygg, krossat knä och en bula i huvudet. Men det var lätt värt det! Haha.

Nu ett varmt bad.



No comments: