2009-07-25

Men det löser sig alltid

Jag fick som tur var tag på pengar igår. Det är en välsignelse att vara frisör ibland. Det blev lite förparty hos Sandra igår innan vi drog ner på stråket. Invito tälten var gårdagens guldklimp kan jag säga. Störtskönt! Där dansades det runt borden i kedjor och dracks öl. En mycket lyckad kväll må jag säga.

Frukosten fick bli en massa gott på Pause med Johanna, Michelle, Emma, Sophie, Emilia och Suzette. Och oj vad det åts. Jag lyckades smälla i mig lite american pancaces med lönnsirap, mjukglass och chokladsås men efter ett tag blev det lite för sött för den känsliga magen från gårdagen så då fick det bli en panini efter det. Huvvah, hur kan man?
Nu ska jag gosa ner mig i soffan tillsammans med en film hade jag tänkt. Och grannen har tagit ut hunden min så jag kan bara ligga så här länge, länge, länge...

No comments: