2009-07-23

Jag förgyller min mammas dag med min mat


Jo det är sant! Om ni inte visste det så regerar jag i köket. Men hur ofta jag regerar ska vi inte tala om. Men då bli ju mamma desto gladare när det väl händer.
Idag är det chili con carne som står på bordet när hon kommer hem. Allt med köttfärs är min specialitet. Och wok.

Efter maten tar jag rallybussen ner till Michelle och umgås och klippa hennes mamma. Nice one!

För övrigt har faktiskt till och med jag börjat blivit nervös inför flytten. Jag brukar ju vara lite weird gällande sånt annars, blir ju typ aldrig nervös eller får resfeber. Det är ju liksom halva grejen! Eller nervös ska jag väl inte säga att jag är nu heller, men lite pirr i magen är det nog allt. Speciellt när jag och Michelle satt och snackade med fika i munnen igår om att vi borde dra ihop ett gäng och spela kubb i badhusparken nån gång efter yran. Men ooops, jag kom snabbt på att jag bor ju faktiskt inte här efter yran! Herre jösses... Det går ju så fort allt det här. Jag bestämde ju allt det här mitt i natten då jag hade tristess. Jag skickade iväg lite mejl och POFF så ska jag bli 08a. Helt sinnes.
Men nu ska jag tillbaka till maten. Ett steg i taget.

No comments: