2009-07-11

Min kropp cravar någon jäst dryck


Eller det är väl egentligen inte drycken som jag cravar, det är nog mer att få se folk. Jag vill ut ikväll!
Men igår hade jag en mys pys kväll med mys pys folk och mys pys musik. Petter Theland spelade på Pause igår. Great!
Och jag måste citera gårdagens klockrenaste, och kanske elakaste skämt.
Vi sitter av någon anledning och pratar om dvärgar och anonym säger att det finns säkert någon kontaktsite just för dvärgar där de kan hitta en god vän att plocka svamp med.
"Plocka svamp?", säger vi
"Ja, det är ju så nära marken för dem".
Haha, sånt gillar jag! Impulsiva skämt måste vara det bästa som finns!

Jag har gjort en storstädning i min garderob också. OJ vad duktig jag var. Så nu går dörren att stänga till och med. Framsteg...
Men nu då? Det gjorde jag i ren frustration. Istället för att bita på naglarna så städar jag. Ganska bra egenskap iuf men när jag har städat klart spricker jag nästan. Måste fixa det här på något sätt. Iiih!


No comments: