2009-07-01

Frösön vs. Södermalm

Jag har som vanligt klippt idag och nu var det Thomas som fick bli offret för saxen. Efter det drog vi in till stan och medan han och Mia var på mödravårdscentralen fördrev jag tiden med att stå i provhytter. Jag har verkligen ingen självbehärskning. Herregud vilken dyr runda på stan det blev! Jaja, nu har jag kläder till Gatufesten på lördag i alla fall. Åh, jag får äntligen träffa Fanny igen!

Sedan drog vi till frösön där vi fikade lite. Vissa delar av Frösön påminner verkligen om söder i Stockhom, förutom att det inte finns några pubbar då. Men en del av folket är verkligen precis demsamma. Nu ska jag prova mina nya "fynd" och se ifall de verkligen är värd alla pengarna. Men om jag känenr mig själv rätt så kommer jag ändå inte orka gå och lämna tillbaka dem. Sedan ska jag nog titta på någon patetiskt som The Bacelorette. Fan vad jag hatar tvn på sommaren!

Men om Frösön och Söder ska tävla om utsikten vinner Frösön med hästlängder!

No comments: