2009-07-21

Björn Rosenström, helgen och spådom!

Jag och Frida hade sjukt roligt i onsdags! Eller jag hoppas att Frida också hade det, men det lät som så i alla fall. Vi började på Pause (självklart) och erik kom och gjorde oss sällskap tills att vi drog oss ner mot Marité där Björn Rosenström spelade. Han var grymt bra! Och vilka flashbacks jag fick.



Ja, det var onsdagen det. I fredags då åkte jag faktiskt till Hudiksvall och var med på Lars släkträff. Helt fruknansvärt, kramp i magen-roligt var det! Han och hans släkt är inte kloka på en jäävla fläck. Jag och hans mamma låg förövrigt och brottades på gräsmattan. det hela slutade med ett vulgärt sugmärke på halsen, blåmärken runt vristerna efter att hon dragit mig längst gräsmattan, ett fett nypmärke på bröstet mm. Ja, det summerar väl kanske allt om han och hans familj om jag säger att alla andra är precis lika dana. Jag var helt sjukt slut efter helgen men nu tror jag att jag har återhämtat mig.

Och igår (måndags) var jag på tarotläggning. Det var riktigt häftigt måste jag säga. Och kusligt. Men det låter på henne som om min framtid ser lysande ut. Så jag har valt att svälja att det där med hull och hår.

Idag har jag och min andra Johanna namnsdag och det har firats med en fika på Pause och dessutom fick jag en helt fantastiskt god middag av mig mamma. Nu ska jag lägga mig i sängen, nöjd och glad över min vecka.

No comments: