2009-07-08

Dagen efter första dagen på gymmet...

Smärta Märta! Jag känner mig överkörd. Överkörd av något overkligt. Huvvah.
Jag var som sagt på gymmet för första gången igår efter att jag brutit foten. det var helt sanslöst skönt att få vara tillbaka men allt gott för med sig något ont sägs det, och ont gör det!
Men såfort det här har lagt sig så ska jag tillbaka. Cykel Cardio, can't wait!

Vi hade lite mys kväll här igår också. Min älskade Fridelin gjorde mig och mamma sällskap. Vi åt fruktsallad och tittade på film. Eller, om jag ska vara helt ärlig så åt vi faktiskt popcorn också. Jag har bestämt mig för att börja äta lite bättre nu när jag tagit upp träningen igen men man får ju inte ge kroppen en chock, eller hur? Höhö.

Vi såg i alla fall Seven Pounds med Will Smith igår och den var grymt bra. Se den!

No comments: