2009-06-03

Zzzz...


Jag är helt slut! Alla tågresor, alla få timamrs sömn, allt rännande på stan m.m har satt sina spår. Tog nattåget hem och var framme kl 7 imorse. Åh, det var så kallt på tåget, är kall ända in i själen nu känns det som.
Ja, som vanligt vad jag har hittat på i Stockholm får ni inte veta men snart mina kära vänner ska jag berätta den stora hemligheten...

Just det! Jag har blekt tänderna idag! Gud vad fräscht det känns nu. Men man fick tock sitta i över 2 timmar med käften utdragen som om man sprang jääähäävligt fort i en nedförsbacke. Men bra blev det.

Nu ska jag hoppa in i duchen för att sedan möta upp Johanna inne i stan för att äta middag på nya Pause. Var där i lördags med Frida, Sandra och Erik också. Det är kanon mat där och nattlivet var det verkligen inget fel på heller. Efter middagen blir det en sväng på Marité som jag har biljetter till. Vet inte vad det är riktigt. Tror Titiyo ochMagnus Karlsson skulle vara där? Haha, ja det blir nog bra. Man känenr sig ju så speciell när man får sånna där inbjudningar som inte alla får. Eller alla får väl komma men vi skulle tydligen sitta i nån avdelning med gratis Rosé. Inte illa huh? Det kan man ju inte banga på.

No comments: