2009-06-15

Nej men varför inte?

Idag har jag jobbat massor och tjänat storkovan! Det var ju riktigt bra gjort av mig, dock kanske inte riktigt lika bra att bränna dem på ca 1 timma. Jag behövde nya underkläder så då gick jag och shoppade gärnet på H&M. Underkläder för 600 kr. Efter det tyckte jag det var dags att köpa ett par nya byxor så då gick jag bort på Monki och lämnade butiken med ett bar byxor och två linnen. Till en kostnad för 700 kr. Suck. Hela mig garderob består snart av kläder från Monki. Sedan blev jag sugen på godis så då gick jag till Videoteket och köpte godis och annat gott för ca 100 spänn. Ja, osså var jag ju hungrig så jag bjöd mamma på Lilla Siam och åt för 500 kr. Att jag aldrig lär mig. Ja, förutom godiset så var det ju iuf saker jag behövde. Men det är sanslöst hur snabbt man kan bränna pengar. Nu är ju alla borta och lite till.


Deras fickor är snart lika djupa som helveteshålan, allt tack vare mig!

2 comments:

F said...

Asch, du är ju värd att få unna dig lite tycker jag!

Johanna said...

Haha, ja! Mer sånt!! Behöver all hjälp jag kan få med mitt dåliga samvete :P