2009-06-24

När delar av kroppen är helt någon annanstans

Nu var det länge sedan sist men det har varit så himla mycket senaste tiden. Och en hel del festande. Ons, tors, fre och lör för att vara mer exakt. Och så mycket mer än så behöver ni kanske inte kanske veta förutom att jag har haft det jätte jätte bra.

Idag har solen äntligen hittat tillbaka! Eller ja, den kom väl redan igår och då köpte jag och Michelle mat från Pause och samanstrålade med Erik och satte oss i badhusparken. Men det var inte alls lika hett som idag. Låt ute 2 timmar mitt på dagen och sedan har jag klippt och tagit mig en promenix.

Jag ska snart träffa Johanna och Frida så ska vi ha en myskväll med film och gotta. Det blir Twilight för ingen av de nollorna har sett den! Hur lyckas man med det? Whell, det ska vi ändra på.
Jag behöver något som distraherar mig. Eller som snarare samlar ihop mig. Nej, snarare som får mig fokuserad istället för distraherad. Fokuserad på allt annat än det som distraherar mig.

2 comments:

F said...

hahah! NOLLORNA?! det var det värsta ;)

Johanna said...

Haha, ja men nu mer är mni ju lika coola som mig ;P