2009-06-05

Party people

Igår när jag satt och åt middas sådär vid 8 tiden ringer Michelle mig och frågar ifall inte vi ska dra en runda på krogen innan alla studenter börjar sprida ut sig. Jovisst tyckte jag så då blev det brått! Men vi började fördricka lite vin hemma hos henne och sedan åkte vi ner till Pause där det blev en och annan öl. Sedan kom Frida och Sandra också men de åkte hem ganska tidigt tyvärr för de skulle på studentmottagningar dagen efter.

Men jag och Michelle stannade i alla fall kvar och dansade som om vi precis blivit släppta från dårhuset. MYCKET konstiga killar fanns det igår också. Herre jösses, vart kommer de alla ifrån? Men ikväll blir jag nog bara hemma... Tror jag... Ja, man vet ju aldrig med mig. Men jag har köpt en daimtårta som mutning för att jag ska hålla mig hemma men vi får se ifall min lever får övertaget. Men jag måste erkänna att jag tycker det är rätt trist med alla studenter på krogen just nu. Det är ju jävligt bra som det är i Sundsvall att alla studenter är på Stadshuset. Ja, det var så förra året i alla fall.
Jaja, om jag stannar hemma så kommer jag nog få sällskap av Johanna så det är lätt värt att stanna hemma för!

No comments: