2009-06-16

I (love) Spotify


Raaaap! Magen är alldeles full av cola, popcorn och en massa massa godis. Jag och mammsen har haft en "bara vi dag". Eller ja, så gott det går med tanke på att vi båda är sjukt besatta av facebook och andra dyligheter. Vi båda tävlar om vem som hinner till datorn först och lämnar jag den för att gå på toaletten så vipps är jag helt plötsligt utloggad! Herre gud, mammor ska väl inte ha Facebook heller? Jag kan ju lova att hon är 10 x värre än mig. Jag använder det ju bara som tidsfördriv.

Vi började i alla fall dagen med att vi gick en långpromenad och sedan åkte vi in till stan då jag skulle hjälpa henne med shoppingen. Det är ju trots allt det jag är bra på! :) sedan blev det middag på stan, så oglassigt som McDonalds. Eller ja, jag åt ju faktiskt en glass också. Det höjde ju statusen lite i alla fall.

Men vi tog faktiskt ett brake då jag åkte hem till Frida och klippte hennes Mami. Det var trevligt. har ju inte varit hem till henne förut! Sedan åkte jag hem och vi fetade oss till säsongsavslutningen av desperata. Mys pys!
Men nu blir det sängen. Ska föjla med mammsen på en promenad imorgon innan hon börjar jobba också. Jag måste komma igång lite känner jag. Det var ju ett bra tag sedan tack vare min jävla fot. Men nu ska det få en utmaning!

Och tack Frida för spotify!!!

1 comment:

F said...

Vaaarsåågoood!