2009-06-10

Har tråkigt, så här kommer en lista!

1. Hur gammal är du om fem år? 24!
2. Vem var den sista du träffade? Förutom mina mamma var det Frida
3. Hur lång är du? 174
4. Vilken var den senaste film du sett? Cangelin men om man räknar canal + så var det ten items or less
5. Vem ringde du senast? Johanna
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Okey! Sov så gott, pussar och kramar"-Till Robin
7. Vad är dagens planer? Göra mig i ordning inför stan och sedan klippa Sandra
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Nej fy, jag hatar att skicka sms! Eller korta sms går bra men att ha en hel konversation över sms är bland det värsta jag vet.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Inget av dem, separerade. (De var aldrig gifta)
10. När såg du senast din mamma? Igårkväll.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå, grå, gröna. Jag har skit skumma ögon. Men mestadels blåa skulle jag nog tro. Alla säger olika.
12. När vaknade du idag? Tolv.
13. Har du någon gång hittat en katt? Hmm, nej det tror jag inte.
14. Vilken är din favoritplats? Det beror på sällskapet...
15. Vilken plats föredrar du minst? Samma som ovan.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Precis där jag vill vara, vad det nu än är!
17. Vad skrämde dig som barn? Jag hatade att sitta med fötterna nere på golvet när jag satt i soffan för jag var rädd att någon skulle grabba tag i dem och dra ner mig till den undre världen! Haha. Dt konstiga är att det sitter kvar som en vana. Jag har alltid benen uppe i soffan.
18. Vem fick dig att skratta senast? Frida
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Man kan ALDRIG vara för ung för vinyl! Jag älskar vinylskovor...
20. Har du stationär eller bärbar dator? Två bärbara
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med, vanligtvis. Ifall jag inte kommer inramlande mitt i natten och är trött och odräglig.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5 st. Hey, jag har en stor säng!
23. Hur många landskap har du bott i? 2 st.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja, det har väl hänt.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor. Varmt och bekvämt!
26. Är du social? Yes I am! Jag älskar människor. Men jag kan vara lite tillbakadragen första gången man träffar mig, men det är bara för att jag analyserar som en galning!
27. Vilken är din favoritglass? Jag kan väl inte direkt påstå att jag har någon. Beror på väder och humör.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, det finns inget bättre man kan lägga pengarna på, förutom välgörenhet. Men drömmen vore att åka till Afrika och jobba som volontär.
29. Tycker du om kinamat? Yes ofc!
30. Tycker du om kaffe? Ohja, dricker det inte så ofta dock.
31. Vad dricker du till frukost? Juice.
32. Sover du på någon särskild sida? Nepp!
33. Kan du spela poker? Nej, men jag vill lära mig.
34. Tycker du om att mysa? I'm the queen of mysa!
35. Är du en beroendemänniska? Jag har aldrig riktigt funderat på det, jag tror inte jag vill göra det heller.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ingen jag känner men jag vet en och annan.
37. Vill du ha barn? Ja.
38. Kan du några andra språk än svenska? Jo men visst!
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, 2 ggr.
40. Föredrar du havet eller en pool? HAVET!! Herre gud, det finns väl inget med havet som inte går att älska?
41. Vad spenderar du helst pengar på? Resor, men i vardagslivet blir det ytliga saker som kläder.
42. Äger du dyra smycken? Jag har några ärvda smycken och sedan fick jag ett halsband av guld för flera år sedan. Vet inte vad det är värt, men jag vet att jag egentligen nog bör ha det inlåst!
43. Har du någon gång testat narkotika? Näääver.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En halstablett.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Lars, det finns ingen som han (Kärlek)
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett av alla de ärren jag har på mina fötter sedan jag var i Thailand.
47. Vad har du för ringsignal? Någon tråkig som ingick i telefonen.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jag har säkert en massa i förrådet. De blev mina dockkläder sedan.
49. Flirtar du mycket? Definitivt inte mycket. Men ja, det händer men jag är aldrig först!
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På min lärarmiddag inför studenten i Sundsvall förra året. (Herre gud, det är ett år sedan, jag är gammal nu!!!!)
51. Kan du byta olja på bilen? Haha, ja, det har jag väl kunnat sedan jag var 3?
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, jag har ju inte ens körkort.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Spelkortsmysteriet
54. Läser du dagstidningen? Nej, vi har ingen. men Metro läser jag ifall jag får vantarna på en sån.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ja, jag har fått en gratisprenumeration på Glamour. Tackar tackar!
56. Dansar du i bilen? ja, om det är en skön låt är det lätt att ryckas med.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? RIX FM
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Min signatur på kvittot på Pause.
59. När var du i kyrkan senast? Hm, det var nog ca. ett år sedan när jag var på begravning.
60. Vilka personer utmanar du? De som har lika tråkigt som mig!

No comments: