2009-06-10

Myskväll

Jag har nu letet igenom hela stan i hopp om att hitta en grön jäkla klänning att ha till maskeraden men det var tydligen ett hopplöst fall. Vad gör jag nu då?! Ja, suck.

Men kvällen har i alla fall varit jätte trevlig. Frida var också hemma hos Sandra så vi åt sallad från Törners, drack vin, tittade på Greys och jag klippte dem båda. Så jag fick en nanny tillslut, eller 2 stycken till och med. Men under kvällen så hände något som faktiskt fick mig att må mycket bättre. Några frågetecken raderades i alla fall. Det behövdes, och det var jag värd! Och på tala om det så kommer ni snart nu få veta vad jag gjort i Stockholm och alla andra hemligheter jag haft för mig.

Nu ska jag fortsätta med mitt jäkla klippande och klistrande. Försöker få ihop något som tillslut ska kunna föreställa vingar. Vette tusan hur det ska gå. Men god natt folket, vi hörs imorgon!
Jag och Frida

Jag och Sandra

No comments: