2009-06-28

Det kan inte bli så mycket mer sommar än så här!

Idag kan jag legat ute i solen heela dagen. Gick ut vid halv 12 och gick inte in igen förrän efter klockan 18. Fridelin gjorde mig sällskap ute på gräsmattan där vi svalkade oss medcitronvatten och öl. Joho då, det går så bra så att dricka öl mitt på dagen så länge det är sol! Lite musik diggade vi ju naturligtvis också. Sedan gick vi upp och beställde pizza, drack ett glas vin och tittade på film. Johanna svängde förbi också och jag klippte henne.

Gårdagen var också kanon mysig! Då drack jag, Frida och Louise lite folköl i badhusparken samtidigt som solen strålade och liveband spelade. Kan det bli så mycket mer sommar än det jag gjort de 2 senaste dagarna. Sitta vid vattnet, dricka öl och lyssna på musik. Och sedan spendera hela dagen i underbart sällskap och bara njuta i solen? Jag har ju till och med ätit en massa jordgubbar. Det var ju iuf bland det enda jag hade i kylen men jag klagar inte. För imorgon kommer mamma hem från Ånge så då kan hon göda mig. Jomenvisst är man bortskämd! Nu ska jag vädra sängkläderna, ta en dusch och sedan sova så så gott.

No comments: