2007-06-14

Pisse blöta ylletrojja!


Var en sväng på stan idag. Gick sedan upp till Ann-Marie (gammelmoster) och tog en fika med henne. Det var mysigt. Har så svårt att sitta stilla bara, osso är jag ensam hemma o allt är så tyst. Har fortfarande inte släppt tanken på att hoppa fallskärm. Du tror säkert inte att jag kommer göra det, men det kommer jag. Tro det eller ej! Är allt för besatt av tanken för att kunna släppa den.

Fundrerar på att ta på mig bikinin o gå ut o ställa mig i spöregnet, men det skulle nog se lite för lustigt ut. haha. Men skönt vore det. Vill inte bara sitta hemma, det finns för mycket där ute som händer. Kanske ska jag sätta mig på ballkongen med en kopp te, en bok o bara lyssna på det underbara regnet som smattrar. Det lär fruktansvärt underbart. Jag älskar regn!


It's raining cats and dogs!


No comments: