2007-06-16

"Hooolen hinej! "

Det har varit en riktigt skön dag idag. Har mestadels legat ute och solat, till och med jag har fått färg! Inte dåligt du. Va ca 27 grader i skuggan o jag låg o pressade som vilken medelålders tant i kris som helst när lilla Christian plötsligt slår sig ner brevid mig. Han pekat mot solen och skriker: Nanna, titta hoolen hinej! För dig som inte fattade så sa han, titta Johanna solen skiner. Sedan låg vi och åt godis tillsammans och innan han skulle gå in o äta sin lunch så fick jag världens puss av honom och lämnade ett litet avtryck av sin chokladiga mun. Oh så söt han är!

Jag och mamma och grillat på ballkongen idag, det var riktigt gott. Vi och Lotta (grannen) har köpt en grill tillsammans. Hehe, snart äv det vovve o combi som ska införskaffas. Hahaha.

Ja, nu sitter jag iaf o tittar på en väldigt skum film, och sedan ska jag sussa. Ska upp knasigt tidigt imorgon för att cykla men Johanna till coop forum (?). Men ey, jag har aldrig sagt att jag är normal. Men det blir iaf en liten vända, iaf ca. 8-9 kilometer sammanlagt. Inte illa. Hehe. Ja, men om jag ska kunna följa med den här filmen är det nog dags att jag säger hej för mig!

Så, hej för mig!

No comments: