2007-06-12

Lycklig



I torsdags tog Fanny studenten. Följde med henne till champagne frukosten, och vi drack "lite" skumpa. Var riktigt riktigt trevligt och man blev på ett sånt bra humör av alla lyckliga studenter. Efter allt pimplande så gick jag till tandläkaren, onykter (!), men i alla fall, JAG TOG UT MIN TANDSTÄLLNING! Jippie! Så otroligt lycklig nu, har ju sååå fina tänder nu. Tihi. Fortsatte sedan med firendet och då blev det ju så klart ännu mer drickande, mycket skratt och nattbad i pool!

I Fredags var det min tur att få sommarlov. Jösses så roligt jag hade. Träffade så många nya otroligt trevliga människor. Ja osso du Kate, tack för att du finns! Ja, blev iaf lite lagomt dragen, sådär satt man visste precis vad man gjorde men ändå så pass påverkad att man vågade ta kontakt med nya människor, som sagt; helt perfekt! :D


Ville bara säga tack till allt underbart folk!


För jag är lycklig, för jag är lycklig, för jag är lyyyckliiig... Tralalalalalaaaa!

No comments: