2007-06-25

Flickmys!


Idag har det varit en jätte mysig dag. Jag klev upp klockan 10 för att göra mig i ordning för att klippa en ny kund till mig, Helene heter hon. Blev riktigt bra om jag får säga det själv! Ikväll gick jag hem till Johanna och jag, Johanna och Emma åt taost, bakade sockerkaka och tittade på sex and the city. Gud vad mysigt det var! På torsdag kanske vi ska till friskis och svettis på ute gympa! Hahaha. Men det ska tydligen vara skit kul och jag stödjer alltid nya upptåg. Höhö. På Fredag kommer Kate och hälsar på också, gud vad jag längtar.

Ja, snart är det Gatufesten också, vet inte om jag kommer hinna med att träffa allt folk som borde träffas. Men, jag har ju Yran på mig också! :P Wiieh! Ne, nu ska jag hem till Pontus, vi ska ha Timon och Pumba maraton! Höhöhö. I can't wait!

Hade bra, för det ska jag. Fniss.

No comments: