2007-06-28

Mojs.

.


Idag har det varit en rolig dag! Klev upp vid 12, tog en snabb dusch och åkte till mamma på spa-kliniken och fick massage. Vet inte direkt om jag kan säga att det va skönt, skrek mest hela tiden. Hehe. Men det var väl behövligt och skönt så här i efterhand. När jag var klar så åkte jag ner på stan o väntade på att mamma skulle sluta. Jag köpte en jätte fin jeans-klänning som jag tänkte ha på gatufesten. När mamma kom så tog vi en hamburgare på stan, åkte hem och tog en långpromenad med Johanna. Tänka sig, hon är den ända som jag faktiskt tycker att det är roligt att gå ut o gå med, annars tycker jag det bara är segt, det händer ju inget! Men vi två kan vara ute o gå lätt i 3 timmar utan att det gör nå, helt sjukt. När vi kom hem så klippte jag henne lite, hon vart så fin så, men, allt klär ju en skönhet! :P Resten av kvällen spenderade jag faktiskt med mamma för en gångs skull o vi tittade på film, doppade morötter och åt majskolvar. Tihi, gott utan dess like va det! Mamma har för närvarande beslagtagit min säng då hon får så ont i ryggen av sin, så då får jag sova i den (!) Hm. Men mig gör det inget, jag tycker hennes är jätte skön, men ska faktiskt kräva tillbaka den nu, för i morgon kommer ju Kate! Ih vad roligt det ska bli. Ska passa på att utnyttja henne också, hon ska få färga utväxten på mig. Det är det ända dåliga med att jag färgat mitt hår brunt. Men å andra sidan så ser jag ju nu hur fruktansvärt snabbt mitt hår växer, trodde inte äns att det va möjligt, jag ligger då verkligen över genomsnittet över hur fort ett hår växer. O det är bra, satsar numer på långt hår.

Nu ska jag sussa så jag är pigg och glad imorgon när Kate kommer.

God natt folket!

No comments: