2007-06-18

Action!

Igår var det full rulle så jag hann aldrig skriva, så jag berättar om gårdagen idag istället...

Det hela började med att jag klev upp klockan 9 för att slänga mig upp på cykeln och cykla till coop forum i Lillläng med Johanna. Knäpp, javisst! Men skön var det. Sammanlagt blev det nog en sträcka på minst en mil, helt perfekt. När vi kommit hem så gick vi över till Johanna för att äta vofflor och jordgubbstårta. Inte illa du! Hehe. Men så fick vi ju så dåligt samvete att vi förstört vårt hårda arbete så vi gick på en promenad. Längs vägen stötte vi på en kvinna som ropade på hjälp, hennes vän hade fått en insulinkänning. Hon var helt okontaktbar och låg bara och skakade. Det var väligt läsikgt. Vi rinde 112 och efter en låååg tid kom ambulansen. Efter många om och men så lyckades kvinna att kvickna till men hon var fortfarande lite för dåsig för att klara sig själv så jag och Johanna undrade om vi kunde följa henne hem. Det kusliga var att det visade sig att hon bodde granne med mig och Johanna (!) så vi gjorde sällskap på vägen.


Det var gårdagen det, idag har jag inte hunnit göra så mkt, tänkte snart åka iväg och träna lite.

No comments: