2007-03-04

Ut i skog och mark!

00:30. Alldeles för att lägga sig när man ska upp alldeles för tidigt imorgon. Jag har lovat Lars ( <3 ) att följa med honom, hans mamma och hennes kille att följa med till stugan deras. Ska bli riktigt gött. Skoter, snowboard, fet mycket filmer och en jäsande jag! Kan det bli mer perfect? Idag har jag klippt lilla Oskar också, gud vilken söt pojke det är. Attans att man inte vore lite yngre! Tihi. Kim har även idag testat mitt iq, det belv inte ett vackert resultat vill jag lova. haha. "Om ett plan störtar på gränsen mellan Sverige och Norge, vart ska de överlevande begravas?" Jösses, inte tänkte jag på att det stod ÖVERLEVANDE och inte DÖDA! Jag måste välja pappan till mina barn väääldigt noga, annars kan det sluta illa. Maha.


Baby if I act like that,
flipping my blonde hair back
Push up my bra like that,
stupid girl!
.
.
.
Nä, nu ska jag ta och sätta John Blund i arbete.
Ses när jag kommit tillbaka till civilisationen.
/"Nanna"

No comments: