2007-03-19

The polaroid of prefection

Jag letar efter någon att dyrka.

Jag letar efter villkorslös kärlek.

Om det finns? Har nästan gett upp hoppet.

Överallt spricker förhållanden och äktenskap. Det är inte så konstigt att man är rädd för kärleken när ingen kan utlova villkorslös kärlek, med undantag från föräldrar och vovven.

Men när de inte längre finns där, vad gör man då?

Ska man då bryta ner alla murarna, även fast man vet, att ingenting är säkert?

Eller ska man fortsätta gömma sig i sitt skal i väntan på sin reinkarnation då man kan uppleva den kärleken med sina föräldrar igen?

Det duger inte!

Någon gång gör vi alla ett snedsteg. Men hur ska vi då göra för att inte bli lämnad i kylan?

Så, om det finns någon som har överseende med alla mina brister, speek up!

Jag väntar...











Nu skriker sängen på mig. Natti natti

/Nanna

No comments: