2008-06-03

Värme.

Vaknade faktiskt i ganska god tid för att vara mig, 10.06 stod klockan på när jag öppnade mina ögon. det är annat än 12.56 det! Det måste vara sommaren som gör det. Man får så dåligt samvete om man sover bort en hel dag. Jag började i alla fall min morgon med att äta upp de tre (!) sista bitarna av sockerkakan som fanns kvar. Därefter tog jag filten under armen och la min o stekte under solen någon timme. Så underbart skönt. Jag <3 Sol+filt+iPod = Sant!

Jag tog kvart i två bussen in till stan där jag mötte upp gammelmoster. Sedan gick vi på Pause och hon bjöd mig på en panini och morotskaka. Japp, jag åt det idag igen. Själv tog hon en Latte Makiato, en sandwich och en morotskaka. Hon är så gullig hon. 83 år gammal och funderar på vilket land hon ska åka till nästa gång efter att hon varit i Italien om 3 veckor. Tanten ligger minst sagt i!

Efter det gick vi till Fannys och shoppade byxor åt henne. Sedan satt vi i solen ett tag vi åkte hem.


Nu sitter jag här, åter i min bikini för att inta solen igen. Sedan ska jag baka en till sockerkaka som jag hade tänkt låta bli att äta upp helt själv och ge gästerna en chans att få smaka också.

Massage ikväll, gissa om jag längtar!!
Nu S O L E N !
P&K

No comments: