2008-06-05

Varför man ibland vill drunkna i ett handfat!

Jag var in till stan idag och träffade Lars som skjutsade en kille från sveg som skulle göra uppkörning. Var så roligt att få träffa honom, det var länge sedan nu. Hoppas du kommer på min student Lars Roos!!
Vi lyckades i alla fall lokalisera upp vägverket som låg ända uppe på i5. Jösses. Vi gick ooch vi gick och jag fick bara fler och fler skvasår. Det hela slutade med att jag fick gå barfota. På NYASFALTERAD väg. Mmmh, det var myysigt. För det är ruggigt hett ute idag så man kunde se hur asfalten var alldeles glansig.

När vi väl nått vårt mål vill jag lova att vi var törstiga som flodhästar och sega som sengångare. NO MORE!

Nu ska det i alla fall bli grillning och sedan utgång. Men först ska jag knarka plåster.

Vill även passa på att gratta alla studenter i Östersund idag. Lagomt pepp man blev av er. Jag lääängtar tills på torsdag den 12! Time of my life.
P&K

Varning för mig ikväll. Max speed 1km/timmen!

No comments: