2008-06-04

Hemmakväll

Oh vilken skön dag! Jag klev upp ganska tidigt imorse för att sedan pka in till Spa Kliniken och glassa i solen på deras terass några timmar. Så nu är jag brun och fin. Ja, så brun som jag nu kan bli! :P Jag bestämde mig för att skita i Marité ikväll, det kommer fler kvällar. Jag skickade iväg mamma istället! Så nu hade jag tänkt ta en kväll hemma, helt ensam och bara mysa. Det är inte något som händer säkskilt ofta. Har även köpt hem lite Baileys glass som jag ska gotta mig med ikväll i min ensamhet. Såå skönt...

Imorgon blir det dock utgång! Det ska bli roligt. Kommer vara massa folk ute då för de tar studenten här i östersund imorgon. Vi tar en vecka senare i Sundsvall för vi fick en vecka längre sommarlov. Så nu kan jag vara på båda ställena samtidigt! :D Men innan krogen så ska jag träffa Lars på stan, han har äntligen kommit till Östersund! Saknat honom juh! Får se hur länge jag hinner träffa honom dock. Men en liten kram och ett "hej" ska nog hinnas med.

Nej, nu ska jag koncentrera mig lite på Fanny gumman som loggat in på msn.
Saknar dig massor bruden.
Dumma USA!!
Men snart kommer jag och hälsar på dig.

P&K

No comments: