2008-06-08

Uppdatering

Det har blivit lite dåligt med uppdatering nu de senaste dagarna, men det har varit fullt upp!
I torsdags så var jag ut och titta på alla studenterna och fick en rejäl pepp inför min vill jag lova. Det var hur kul som helst och kom hem nån gång runt 2 tiden.

Vaknade i fredags runt 11 tiden och ringde och väckte Johanna. Vi år frukost tillsammans på hennes gräsmatta där vi spenderade det mesta av tiden. På kvällen grillade vi och cyklade sedan ner till storsjön där vi mötte upp Olov och fikade och kastade macka! Höhö, tok roligt! Vi hade tänkt bada också men det var svinigt kallt!

Ja, och igår så var jag på begravning för min gammelmosters man. Sedan spenderade jag hela kvällen med tjocka släckten. det var mysigt att få träffa alla samlade och det blev även några nya ansikten som man lärde känna. Tragist bara att det måste ske under sådana omständigheter.

Idag då? Ja då ha jag mest bara legat som en död sill för jag har så fruktansvärt ont i axlar och rygg. kan knappt lyfta armarna. Så jag känner att jag inte orkar skriva något mer nu, men snart kommer Mia också ska jag få massage. Imorgon blir det Sundsvall och då kommer jag antagligen inte ha något internet.
Så vi hörs nog på fredag, dagen efter min studeeeent!!

Tjoho, keep on rocking. Nu kommer lite bilder från storsjön!


























































1 comment:

Anonymous said...

Du har blivit ''tagen'', gå in på min blogg o kolla!!! ;)