2008-06-02

Bullsjuka och förkylningsvirus!


Nu har jag äntligen snart yrat färdigt för idag.

Katrine hittade efter ca 10 U-svängar hem till mig. Vi åkte ner på stan för att köpa hårfärg och tejp till hårförlängningen, som för övrigt var slut. Det var tur att jag hade lite kvar hemma sedan jag gjorde mitt.


Innan vi for hem så satte vi oss på Pause och fikade "lite". kattis kompis Marielle mötte också upp oss efter ett tag och gjorde oss sällskap.
Jag säger bara en sak, ägglossning! Jag blir som ett djur, jag äter allt jag kan komma över. Började att äta en supergod panini med parmaskinka, ruccola och mozzarella. Till det drack jag en Cola. Sedan fortsatte jag men Kattis sandwich som hon inte orkade. Efter det köpte jag en morotskaka med jordgubbar och drack en hallon smoothie. Allt detta under ca. 1 timma. Jösses.


Sedan kom vi hem, fixade med hennes hår och lekte på. När hon åkt hem så gick jag och Johanna på en promenad och köpte glass. Klippte sedan lugg på henne. Åt middag (supergoda kykling med rotgrönsaker) och nu sitter jag här. Ja, allt som återstår nu är att baka mig själv en sockerkaka som jag tänkt smälla i mig samtidigt som jag ligger nerbäddad i soffan och tycker synd om mig för att jag är så sjuk.


Upp tidigt imorgon för att njuta av solen. sedan blir det mer fika med min gammelmoster och sedan ska jag klippa Mias dotter och få en massage.


Ja, jag älskar att fika och Nej, jag tycker inte om att sitta stilla!


P&K


No comments: