2007-08-11

Grattis!

Mammsen fyllde 46 idag! Åt frukost med henne innan hon skulle jobba så hon fick öppna mitt paket då! Hon kunde ha kläderna jag köpte år henne och hon älskar dem! Lättad. När hon åkte till jobbet så satt jag och väntade ut att klockan skulle bli halv elva för att åka till ett stängt (!) kupan med Johanna. Det var ju lite onödigt. Men vi åkte istället på willys och köpte lite glass och jordgubbar för att sedan feta i oss. Mumma va det! Sedan blev det en hel del massa stunt prat, som vanligt. Båda hade gått och lagt sig lika sent och klivit upp samma tid så vi var sådär härligt sega tillsammans. Vi förstod oss på varandra även fast vi bara pratade gallemattias, höhö. Johanna påbörjade en mening, sedan blev det tyst och efter nån minut sa hon; började jag säga något? hahaha! Gullig hon. Ja, hon gick iaf hem vid 4 tiden och sedan blev det dammsuga, torka golv och små plock inför folket som skulle fira mamma. En lyckad kväll blev det. Också kom ju Katri, mammas bästa vännina från Ånge och hälsade på (vi flyttade från Ånge till Östersund för ganska precis ett år sedan) och mamma blev så glad. Tihi.


Nu ska jag ta o bädda ner mig själv och hoppas på att min träningvärk upphört till imorgon för då är det body balance! Jajjemen, fitt for fight innan skolan börjar ska jag vara! Hm, har bara två veckor på min nu! :S


Natti natti sussa sött*

No comments: