2007-08-23

Sundsvall :S

Idag har solen stålat och värmt många bara ben. Jag låg ute och solade i någon timma innan jag åkte ner till stan för att träffa Johanna. Först gick vi ner till Badhusparken och åt glass för att sedan förflytta oss till News och äta morotskaka. Smarrigt värre. Där satt vi och tittade på folk, snackade stunt och njöt av sommar värmen. Var även in till Inspiration och Hamngatan 12 och hittade massa fina saker till min lägenhet, tyvärr är jag något av en fattiglapp och kunde inte köpa en ända pryl men ey, man kan ju alltid drömma! Trodde att jag äntligen skulle få hem min dator idag också, men ikke. Nej, posten hade minsann inte fått in den än men det är bäst för dem att jag får den imorgon! Jag SKA ha den innan jag åker till Sundsvall. Sundsvall ja. Det känns ju sådär, är på tok för skoltrött och på tok för anti den staden för att längta. Tur att jag har en fin lägenhet iaf. Men allvarligt, jag har inget mer i Sundsvall att hämta, jag har träffat folket, sett staden och nu är jag klar! Den ända som skulle kunna få mig att stanna är Fanny men snart flyr även hon fältet och bosätter sig i USA. Damn! Nej, nu vill jag vara här, i underbara Östersund och träffa mer av det helt underbara folket. Det går inte att jämnföra Sundsvallsbor med Östersundsbor, en helt annan mentalitet, Östersundsbor är trevliga helt enkelt :P Ne, men visst finns det några solstrålar även i Sundsvall, det gör det och dem störsa är Fanny och Kate. :D

Nej nu har jag varit vaken så pass länge att jag till och med börjar bli hungrig igen, så nu är det dags att sussa. Imorgon väntar en hel annan massa äventyr och jag längtar. Tills dess ska jag drömma om underbarheter.

Yaawn.

No comments: