2009-08-31

VARNING!!

Kräftskivan var som förväntat en succé och en trött Johanna lunkade hemåt i söndags. Men ack en sån bra bakisdag jag fick!
Vi tog värsting-bilen surfade iväg till Heron City. Där käkade jag tidernas bästa bakispizza på Pizza Hut. Gjorde min egen också så det blev preciiiis som jag ville ha den. Efter det vräkte vi i oss en massa massa godis till en katastrofalt värdelös film på bio. Men mysigt var det. Och efterson den sög mer en bara en balle så gjorde det inte så mycket att man var för seg för att riktigt hänga med.
Den handlade i alla fall om Ailiens som landade i Johannesburg och fick bo i ett flyktingläger. Ja, ni hör ju? Jag som haaatar ailien filmer. District 9 heter den i alla fall och jag varnar alla känsliga tittare. Inte för att det är scary utan för att den är så sjuukt dålig! Men för er magstarka, okräsna jävlar så säger jag varsågoda!

Men ikväll ska jag ge det där med bio ytterligare en chans. Dock ska jag gå med Robin och Patrik så det lär nog bli ännu en värdelös film med så mycket pang pang man bara har trycka in på sisodär 1½ timma. Men då har jag ju i alla fall fått min dagliga dos popcorn. Viktiga vitaminer det där...

No comments: