2009-08-04

9 dagar av mitt liv

Som också varit bland de roligaste. Herre gud. Nu är jag trött. 9 dagar av festande i rad, det är inte likt den gamla mig för 5 öre. Men times are changing. It's the end of an era. Det här kapitlet i mitt liv kommer att heta "Pause på speeden". Döpt efter alla dagar, kvällar, och nätter jag hängt på Pause. Men nu är det nya tider som gäller. Jag packar väskan och ska slå mig till ro bland nya vanor och bland nya människor. Spännande men samtidigt sorgligt. Jag älskar mitt liv här och alla mina vänner men jag tror det är dags för mig att utvecklas och lära mig något nytt.

Tack till alla fina som gör att jag binder det här kapitlet i fina band
Ni vet vilka Ni är och Ni vet att jag älskar Er.
.
Nu ska jag fantisera ihop mitt nya liv och försöka komma fram till vad det är jag vill. Med en ryggsäck i väskan ska jag upptäcka!

No comments: