2009-08-05

Tack my darling

Oh vad jag känner mig sentimental just nu. Varit på avskedsmiddag med Frida på Pause idag. Eller en "pause middag" även kallad. Sedan var vi över till pause #1 och kollade på Jenovas Vittnen. Grymma! Blev även en liten, liten sväng på Marité men nu är vi hemma säkra och belåtna. Imorgon drar min älskade Fridelin till Cypern och jag kommer inte träffa hemma på jag vet inte hur länge. Jag som knappt kan gå 3 dagar utan att sakna den jäntan! Höhö.

Men på lördag går flyttlasset till mitt nya liv i den stora staden och OJ vad jag tror jag kommer stormtrivas. Och bara att får bo i samma stad som Kate igen är ju ett grymt jäkla +.

Imorgon ska mamma firas också eftersom jag inte kommer vara hemma på tisdag då hon fyller år. Attans, jag skulle har bakat en tårta, men hur skulle det gått till med allt detta festande? Nej hon får nöja sig med frukost på sängen med ett ljus i mackan, paket och sedan en utomordentlig middag på Lilla Siam. Det bli hon nog nöjd med också tror jag, Nu ska väckarklockan ställas så jag vaknar tidigare än henne. Önska mig lycka till....

My mammi, she think she's cool. We're so alike.

No comments: