2009-08-26

Ja ja jag vet!

Jag suger på uppdatteringar numer men det händer ju så himla mycket att jag helt enkelt inte hinner spendera någon tid framför datorn. Dessutom pressar skolan de sista dropparna energi ur mig. Men så jävla roligt är det.

Men en sak kan jag konstatera. Jag kommer nog inte hem till Östersund efter mina 3 månader av utbilning. No no! Hur länge jag blir kvar vet jag inte. Men före ett år skulle jag inte tippa på. Om jag inte kör in i väggen och inser att jag inte kan bli make up artist.

Nu är i alla fall min älskade Fanny och hälsar på. Åh så mysigt och min kära mamma och vovve har varit här och åkte hem idag. De får Sthlm att kännas mycket mer hemtrevligt.
Annars har jag börjat vänja mig vid staden och rutinerna. Allt flyter på lite som en berg och dalbana. Det går fort, det är spännande, roligt och jag är skräckslagen. Precis som jag vill ha det!
Nu väntar en film, mys och sedan sängen inför ännu en hektisk dag.
Fortsätt droppa in vettja för jag ska försööka sköta uppdatteringen lite bättre.

No comments: