2007-12-18

Mhm!

Jag vaknade imorse med känslan ILSKA! Inte världens härligaste känsla direkt men det gick inte att hålla inne. Den skiten höll i sig en bit in på morgonen men släppte då julmyset på skolan började. Vi i klassen bytte julklappar med varandra, gjorde julkort och gran dekorationer. Efter det gick vi till Hemmakväll och hyrde Tomten är far till alla barnen. Då vill jag lova att känslan var som bortblåst. Efter filmen kramades vi och sa hejdå till alla som inte skulle komma på torsdag. Stämningen i klassen var skit bra idag och man kunde se hur nästan allas ögon tindrade av julkänsla.


Efter skolan gick jag hem och sov ruset av mig en timma innan jag gick till stan och inhandlade de sista julklapparna. Köpte även ett jättefint inslagspapper som jag nu pyntat paketen med.


Just nu hör jag Uggly Betty i bakgrunden så jag måste stänga igen locket. Men FÖRST måste jag bara säga; Jag haaatar när människor säger till mig hur jag känner because you don't know a rats ass!



Nu, julplock, städmys, tv och julpyntning. (Fick jätte fint pynt av Johanna. B idag i julklapp)

No comments: