2007-12-21

Japp, jullov!

Äntligen! kl halv fyra idag skickade jag in mina Desktop arbeten till lärarna och som svar fick jag ordet KANON!!! Fan vad glad jag blev, så som jag slitit. Nu finns det inget jag kan göra, nu är kursen avslutad och jag kan bara hoppas att jag får mitt efterlängtade MVG. Pusst.


Klev i alla fall upp klockan 9 imorse men innan jag började plugga så var jag tvungen att åka in till vårdcentralen för som jag förutspådde så blev jag sjuk men när jag hostade så kom det blod, och det var inte härligt. De trodde att jag fått luftrörskatarr eller något liknande för det lixom "ekar" när jag hostar. De sa år mig att inte springa (stor chans!), hålla mig varm och komma tillbaka om jag skulle få feber.


Efter det så tröstade jag mig med att köpa hem en macka från Pause också gjorde jag mig en stor kopp med varm Oboy. Mumma! Sedan var det plugga och åter plugga.


Men som sagt så blev jag ju tillslut klar med skiten så från och med halv 4 idag så började jag mitt jullov. Kvällen spenderades på bio med Emma och Johanna, vi såg Förtrollad med underbara Patrick Dempsey. Den var helt fantastisk, man blev nästan kär. Ja, nästan lite... Förtrollad!

It's all about love


/Johanna

No comments: