2007-12-20

Lov?!

Idag gick jag sista dagen på skolan. Hade sovmorgon imorse också så jag kunde sova till iaf. kvart i 9. Jag var hemma hoss Fanny i Nacksta så jag var tvungen att halka runt från henne till skolan också så det tog lite tid. Vi började lektionen med en redovisning om kristendomen och sedan var det lunch! Mmmh, tacos var det idag, sicken lyx skola vi går på! När maten lagt sig tillrätta i magen så gick jag och pratade om vilket betyg jag skulle få i Religion och samhällskunskap, It looks pretty darn good my friends! :D Detta firade jag med att åka hem till Östersund, vinterstaden nr 1.


Thomas hämtade upp mig på stationen osså åkte vi hem till mig o klippte honom. Han blev så schnygg så! Ja, enda sedan dess har jag suttit vid min jävla dator och lääängtat tills att jag faktiskt får mitt jullov. För även fast jag inte är på skolan så är jag inte ledig, oh nej! Jag sitter med min jävla Desktop, Indesign fucking babbel skit! Hur kunde jag vara så dum, hur trodde jag att JAG dator nollan nr 1 skulle fixa den här kursen. Det är jävligt rolig, eller var snarare, nu blev den helt plötsligt för svår, min fantasi är slut. Jag känner hur influensan sakta men säkert kryper på och jag vill bara gråta. Detta är min första brake sedan kl 6 ikväll och nu är kl 20 över 11. Har inte fått kissat äns! :( Jaja, borde stänga igen locket nu, kissa några minuter och sedan sova för jag måste upp tidigt imorgon och plugga vidare.

Det är detta som kommer bli min död



Nighti nighti folks!

No comments: