2007-09-01

Sundsvall.

I måndags började skolan så för mig har det varit Sundsvalls action hela veckan. Åkte på IKEA och inhandlade lite små saker till lägenheten och så åkte jag till Willys för att fylla upp mitt skafferi och kylskåp. Det blev en hel del massa släpande, svettande, och gråtande då jag fick uppleva den negativa sidan av att inte ha körkort. ALDRIG IGEN! Sedan blev det en sen middag på McDonalds med Maria och efter det sov jag första natten i nya lägenheten och det gick jätte bra.

På tisdagen så pysslade jag om min Fanny då hon råkat ut för influensan. Jag lagade mat åt henne, proppade i henne vitamin tabletter och sedan gick vi på bio. Det blev på smällen, en tok rolig film!

I Onsdags kom mitt ex Björn och hälsade på, med sig hade han Robin. Jag och Robin växte i stort sätt upp tillsammans då hans mamma var min dagmamma, jag älskar hela hans familj så därför var det extra roligt när hans pappa helt pötsligt dök upp på stan. Själv hade jag inga pengar så jag umgicks med Bengt medan de var i omklädningsrummet.

Torsdagen blev lugn och spenderades inomhus med min käraste nutella burk och igår åkte jag hem till Östersund och då blev det middag på G III (plaza).

Nu sitter jag och tittar på Eurovision dance contest med mamma. Jag vill också kunna dansa som de gör!

No comments: