2007-10-30

Tisdag

Vaknade upp till verkligheten imorse. Jag har inte tid att ligga o slöa även fast jag har lov. Det tok mycket skolarbeten jag måste göra. Men lite senare ikväll ska jag unna mig själv med lite bio, de sänder filmer för 10 kronor veckan ut, så då ska jag dit o mysa med Malin. Sofie ringde mig nyss också, fick tydligen de där serverings jobben på onsdag och torsdag. Jag vet inte hur mycket betalt jag kommer få, men det ska bli roligt så det bryr jag mig inte så mkt om. Men ack så jobbigt det kommer vara, 400 gäster per kväll. Puh. Nååågon kommer sova som ett litet barn när hon kommer hem.

Nu hade jag tänkt göra mig lite middag, det blir plättar! Jösses så gott.

Jo just ja! Har även bokat tid för mig samezen behandling som jag fick av mamma i födelsedags present, så imorgon kl 11 ska jag njuuta.


Ne, nu blir det krubb!
/Johanna Stenlund

No comments: