2008-02-23

6 dagar kvar

Japp folk's, fredagen den 28 lyfter mitt plan som ska ta mig till undarbara Thailand. Har hämtat ut mitt pass, köpt en resväska och nu väntar jag bara på min biljett som kommer på måndag. Jahoo...! Pappa är redan där så det betyder att jag måste flyga hyelt ensam vilket är mer pirrit än nog. Jag har aldrig någonsin i hela mitt liv flygit ensam och nu ska jag hitta helt själv och sitta helt själv på ett flyg i 10 timmar. Men det borde jag klara, men som sagt, pirrigt som in i hel***e är det.

Ska även sy upp min bal -och studentklänning där. En helt skräddarsydd sådan för ca. 800 kronor. Inte illa med tanke på vaad det skulle kosta om man skulle göra det i Sverige.

Ja, en massa sol, bad och shopping väntar mig. Jag kommer att landa i Puket där jag kommer spendera några dagar, efter det åker jagf till Bankok och gör stan, slutligen flyger jag till Pataya där jag ska åka motorcykel och se alla sedvärdheter. En helt otrolig upplevelse kommer det att bli.

Så nu vet ni att jag kommer att vara okontaktbar mellan den 28:onde och den 2:a med tanke på att det kostar 15 kr/min att ringa och svara där nere.



Tjoflöjt, snart bär det av! Kommer att ta en massa kort som jag kommer lägga upp här sedan.
Puss & kram

No comments: