2008-02-27

2 dagar kvar

Japp japp folket, bara två dagar kvar nu och gissa vad. Jag är tok nervös! Men längtan är större. Idag har jag varit och köpt mig lite flygplans kläder. Känns inte som någon höjdare att sitta på ett flyg i tio timmar i ett par jeans.

Mamma den stackaren har åkt på magsjuka. Tycker väldigt synd om henne, och jag får inte bli sjuk!! Har inte haft magsjuka sedan jag var typ tio så det skulle ju suga ganska rejält om jag skulle åka på det nu.

Pratade med Johanna idag också och nu har vi börjat planera att åka till Barcelona. det blir antagligen runt den 20 juni då jag tagit min student. Så nån gång i april bokar vi vår resa. Jag skulle inte kunna komma på en enda människa som det ska bli roligare att resa med än henne.

Ja, nu ska jag ta och påbörja min packning. Ikväll blir det Bailysglass och Gery anatomy med Johanna :)

Puss hej!

1 comment:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Câmera Digital, I hope you enjoy. The address is http://camera-fotografica-digital.blogspot.com. A hug.