2007-11-04

Söndag

Fy tusan en sådan natt. Låg bara och vred och vände på mig hela natten i nervositet över skolan och frustration över Sundsvall, men så hände det! Jag hade den turen (!) och blev sjuk. Nej, det är verkligen inte ett bra tecken när man blir glad över att vara sjuk, men då inser ni kanske hur desperat jag inte vill till skolan och Sundsvall. Så, ja. Hah!, på er S-vall och skola! Aj. Höhö.

Jag har även varit orolig som en tok över att jag inte fått tag på pappa. Mobilen har varit avstängd i evigheter och han är inte den som stänger av sin mobil. Bestämde mig tillslut att ringa pappas kompis Tommy och fråga vart i hela friden min pappa tagit vägen. SJÄLVKLART så satt Tommy på informationen som inte jag hade. Pappa har minsann åkt till Thailand och skaffat sig ett nytt nummer medans han är där. Naturligtvis hade Tommy det mobilnummret, exakt placering av pappa och ja, han visste allt som inte jag visste. Som vanligt. Fick be honom att hälsa pappa att han skulle ringa mig nästa gång de pratade! Ja det är ju normalt?!

Dagen har ändå varit ganska skön. Johanna kom över förut ikväll och lagade lite middag med mig och så har jag köp en jätte fin väska av henne (Väskor? Jag? Nähe, inte alls vanligt!) Tittade även på sista avsnittet av Ensam mamma söker. Haha. Tok roligt.


Nu ska jag krypa under täcket, dricka varmt te och titta på 2 tigerbröder. Myyys!

/Johanna Stenlund

No comments: