2009-09-17

Hey ho we are bo hoes!

Nu har jag flyttat in i lägenheten på Skebokvarnsvägen och det är sååå skönt. Som grädde på gräddmoset har Frida och Louice kommit hit och gjort mig sällskap. Ja, de ska till och med söka jobb så, who knows what the future will bring. Lägenheten är sunkig, kall och rätt vidrig men med vår strålande närvaro och efter lite pimpning av mig och Frida så börjar det nästan se ut som ett hem och inte som ett knarkhak i en loppis.

Cinderella, Färjan, What too say? Det var kanoooohooohoooon! Resten är censur... ;)

Det där samtalet jag snackade om då? Jo, jag har fått förfrågan om att hyra en stol på en salong på fridhemsplan. What too do?! Hjälp mig!

Nu ska vi ner till systemet och köpa lite bira inför imorgon. Ja, det är sånt vi norrlänningar dricker. Dessutom passar det bra n i vår atmosfär vi har är i lägenheten.

No comments: