2008-01-30

I'm going crazy!

I måndags så fyllde liten flicka stor. Det var Fanny som fyllde systemet gammal. 20 år, det är inte dåligt det inte, det var inte festen heller! :P Skit kul hade vi när vi satt där i snödrivorna och drack skumpa samtidigt som vi sjöng schlagers. Höhö. Det var så roligt att jag seriöst tror att jag slumrade till när jag höll på o tvätta ansiktet dagen efter. Hehe.



Ja, igår så fick jag o Kate hjälpa till på Wella-visningen och det var skitakul! Sedan hela kvällen satt jag o skrev på min psykologi uppgift, som jag idag fick reda på att jag skrivit helt fel!! Aaah...! Jaja, nu har jag skrivit om den i alla fall.



Snart rullar jag iväg med tåget hem till Östersund. Skönt ska det bli, dock känns det som om jag vill vara mycket här i Sundsvall nu också med tanke på att fanny flyttar till USA den 9:onde mars. Jag gråååter. Men den 15 februari så ska vi föreviga oss. Vi ska nämnligen tatuera oss. I födelsedagspresent så fick hon en stjärna namngedd av mig. Den heter I'LL BE WITH YOU och det är den stjärnar och det namnet vi ska tatuera. Så idag ringde Moa mig från Moa's tattoo och bekräftade tiden :D I cant wait.

Min tvillingsjäl, det finns ingen jag älskar mer än dig. Du har funnits hos mig i vått och torrt. Du vackra människa, TACK!

No comments: